czwartek, 19 stycznia 2012

Rozdział 2


* tydzień później *
Cały tydzień spędziłam z moim nowym chłopakiem . Pięknie , pięknie , fajnie , fajnie , aż w końcu zachorowałam . Przy tym zaraziłam Nialla . Harry zapytał moich rodziców czy może się mną zaopiekować , a oni się zgodzili . Czyli dokładniej przez cały następny tydzień mam żyć z piątką chłopaków pod jednym dachem . Rodziców Harrego nie było , no i miało nie być dwa tygodnie . Leżałam w łóżku okryta ciepłym kocem , a przy mnie siedział Hazza .
- Która jest godzina ? – spytałam . Chłopak wyciągnął komórkę z kieszeni i spojrzał na nią .
- Dwudziesta .
- Chyba pójdę spać . Naprawdę źle się czuję . – powiedziałam z okropnym bólem głowy , brzucha i wszystkiego co by było można wymienić .
- Na pewno nie chcesz spać ze mną ? – usłyszałam troskę w jego głosie . Nie chciałam , aby on też zachorował .
- Przepraszam , nie chcę cię zarazić . – chłopak spojrzał na mnie i pocałował mnie w czoło .
- Ale wtedy przynajmniej będę mógł cię całować , spać z tobą ciągle i w ogóle .
- Nie .
- To idę powiedzieć dla Nialla żeby mnie zaraził .
- Harry . Proszę .. – już praktycznie nie mogłam mówić . On spojrzał na mnie i ponownie przy mnie usiadł . Nie wiadomo jak szybko zasnęłam . Obudziłam się . Spojrzałam na zegarek , była 01:00 .
- Obudziłaś się ? – usłyszałam szept chłopaka , który ciągle siedział przy łóżku . Zdziwiłam się .
- Skarbie , idź spać .
- Nie zostawię cię .
- Dam radę , idź . – po chwili Harry wyszedł . Mijały godziny , ja nadal nie mogłam zasnąć .
- Śpisz ? – zauważyłam Niallera w drzwiach .
- Nie .. Nie mogę .
- Tak jak ja . – powiedział po czym usiadł przy mnie .
- Kładź się , w końcu ty też jesteś chory . – zrobiłam mu trochę miejsca , a on się położył . Zaczęliśmy rozmawiać , śmiać się , aż zaczął mnie jeszcze gorzej brzuch napierdalać . Po jakiś 2 godzinach chłopak zaczął mi się zwierzać .. No w końcu był moim przyjacielem , traktowałam go jak brata , ale nigdy tak dziwnie nie gadał ..
- Wiesz .. Jednak zazdroszczę Harremu , Liamowi , Lou no i przecież Zayn też niedługo będzie z Emmą . Brakuje mi kogoś kogo mógłbym całować , przytulać , rozmawiać ..
- A schabowy ? – uśmiechnęłam się . Ale to raczej nie była dobra pora na żarty . Coś go przybiło .
- Yh , nie żartuj .. Naprawdę , chyba nikogo nie znajdę .. – po tych słowach przytuliłam go
.
- Nie gadaj tak . Jesteś naprawdę wspaniałym chłopakiem .
- Dzięki . – wtedy zagościł uśmiech również na jego twarzy . Znów zaczęliśmy rozmawiać , śmiać się . Zaczęłam  coś gadać , aż zauważyłam , że zasnął . Uśmiechnęłam się do siebie , przykryłam go , wstałam i ruszyłam do pokoju mojego chłopaka . Nagle zrobiło mi się słabo . Podparłam się o ścianę , przeczekałam , lecz po chwili ruszyłam dalej . Po cichu wsunęłam się mu do łóżka , nie okrywając się bo nie chciałam go budzić .. No ale chyba sam nie spał , bo mnie okrył i przytulił . Tak o to w końcu zasnęłam .
                                                                                        ***
Ledwo otworzyłam oczy . Leżałam dalej w objęciach Harrego , który nie spał tylko rozmawiał z czwórką chłopaków siedzącą w pokoju i przyglądającą się nam .
- Hej śpiąca królewno . – rzucił któryś z przyjaciół . Nie zorientowałam się nawet czyj to był głos .
- Pa królewiczu . – powiedziałam lekko się uśmiechając . Spojrzałam na Niallera , który wgapiał się w płatki na stoliku . Reszta to chyba zauważyła bo zaczęła się na niego wydzierać , żeby nic nie wpieprzał bo znowu wyrzyga .
- Przestańcie . – powiedział Harry . – Głowa ją boli . – jakby mi to wyjął z ust . Wtuliłam się w niego .
- Już się lepiej czuję . – powiedziałam po czym wstałam z łóżka . Wzięłam jakieś ubrania i ruszyłam do łazienki . Ubrałam się i wyszłam z domu . Nie wiem co we mnie wstąpiło , ale chciałam się przewietrzyć . Szłam ulicą gdy zauważyłam grupkę chłopaków ze szkoły , którzy się do mnie przystawiali . Byli nienormalni . Chciałam się zawrócić , no i tak zrobiłam , ale mnie spostrzegli i podbiegli do mnie .
- Eja ślicznotko .
- Zostawcie mnie . – szybko odpowiedziałam idąc dalej .
- Nie , nie , nie .
- Piękna , spokojnie . – wszyscy coś pieprzyli . Chciałam od nich uciec , ale ciągle za mną szli .
- Pójdziemy do mnie , ogrzejemy cię trochę , bo coś się trzęsiesz .
- Spieprzaj ! Może i jest mi słabo , ale mam jeszcze siły , aby ci przywalić . Jezu , uważajcie , ciężarówka za wami ! – krzyknęłam . Oczywiście skłamałam i zaczęłam uciekać . Mieli różne pomysły , nie zdziwiłabym się jakby mnie zgwałcili – to było w ich stylu . Dotarłam w końcu ledwo ciepła do domu . Weszłam i usiadłam na ziemię .
- Gdzie byłaś ?! Jesteś cała biała ! – spojrzałam na Harrego , który wziął mnie na ręce i zaniósł do pokoju . Wyszedł , ale zaraz wrócił ze szklanką wody i tabletkami . No to domyśliłam się , że mam to połknąć . Tak też zrobiłam . Usłyszałam dzwonek mojego telefonu . Dzwoniła mama . Powiedziała , że chce poznać mojego chłopaka , tak jak i mój tata i … Brat . Tylko nie to .. Nagle do pokoju wpadł Nialler , nawet nie zauważył Harolda .
-Amy .. Ja się zakochałem . – powiedział z wyszczerzoną gębą . 




Cześć . Dodałam dopiero dzisiaj , bo jestem chora i jakoś nie miałam weny . Mam tylko nadzieję , że wam się spodoba . Pisałam to 3 godziny z ogromnym bólem brzucha . Znaczy wczoraj to pisałam , ale dzisiaj dodałam . Rozdział dedykuję dla @KingaKik i @Karolinkaaaa1D . < 3

8 komentarzy:

  1. Świetny, możesz dodawać dłuższe rozdziały ?
    Czekam na następny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super....dawaj następny rozdział....już się nie mogę doczekać...@Only_you_Harry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bisty !! I Niall w końcu kogoś pokochał ;D no oprócz jedzenia ;P ... @MiSiA__lOve1d

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNYYY :** JUŻ CI MÓWIŁAM TO Z RESZTĄ ,AlE CO TAM JEST BOSKI BOSKI BOSKI ♥♥♥ CZEKAM NA KOLEJNY :)

    @juliaaswag

    OdpowiedzUsuń
  5. Boze to naprawde dla mnie ! ?
    KOCHAM CIE !! :* xxx
    @KingaKik

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm PODOBAŁO MI SIE CZEKAM NA KOLEJNY ROŹDZIAŁ !

    @KAROLINKAAAA1D

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz pisać dalej. ;) Fajnie się to czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie świetnie się czyta ! i czekam na następny rozdział :D + MA BYĆ DŁUŻSZY ! XD

    claudiaa_poland
    jakby co hah ♥

    OdpowiedzUsuń