poniedziałek, 23 stycznia 2012

Rozdział 3


Nagle chłopak rozglądnął się i spostrzegł Harrego .
- W j-j-jedzeniu .. – dokończył jąkając się .
- Haha , to to już wiemy Niall . – powiedział Hazza . Wiedziałam , że coś jest nie tak …
- Możesz nas zostawić samych ? – spytałam .
- Jasne .. – powiedział mój chłopak po czym wyszedł z pokoju .
-  Niall .. O co chodzi ?
- No bo .. – zdenerwowany usiadł i delikatnie się uśmiechnął . – Ostatnio dużo przebywałem z Emmą ..
- Tylko nie to . A Zayn ?! Przecież to twój przyjaciel .
- Rozmawiałem z Zaynem .. On nic do niej nie czuje .. A po za tym .. Nic ci nie mówił ? Dzisiaj rozpoczął się jego związek z Olivią . – ŻE KURWA JA PIERDOLE CO ?! ZAYN I OLIVIA ? Przecież ona będzie przyprowadzać Agnes i .. I Emma jest w nim chyba zakochana i .. Zrujnują mi życie !
- O matko .
- Wiem .
- Nie ważne .. Co masz zamiar zrobić ?
- Zjeść coś .
- Nie o to pytałam głupku ! – wybuchłam śmiechem po czym rzuciłam w niego poduszką . Po chwili do pokoju wszedł Liam .
- Harry chce żebyś zeszła do niego na dół . Jest w kuchni . – powiedział . Zrobiłam tak . Poszłam do kuchni gdzie siedział Hazza .
- Co chciałeś skarbie ? – podeszłam do niego i pocałowałam w policzek .
- Amy , nie jadłaś praktycznie nic od dwóch dni . – powiedział ciągnąc mnie za rękę i otwierając lodówkę .
- Nic mi się nie stanie .
- Proszę cię kochanie . – objął mnie i zaczął całować . Tak , nie ma to jak obcałowywanie się przy lodówce . Haha . Usłyszałam dzwonek mojego telefonu . Dzwoniła mama , więc odebrałam .
* Rozmowa *
- Hej myszko . Przyjdziecie na obiad ?
- Heej .. – spojrzałam na Harrego , który raczej słyszał to co powiedziała moja rodzicielka , bo twierdząco kiwał głową . – Dobrze … - odpowiedziałam .
- Okej , bądźcie o 16 .
* Koniec rozmowy *
                                                                            * * *
Właśnie dochodziłam do drzwi mojego domu . Bałam się tego spotkania .. Znaczy .. Mojego młodszego braciszka , który jak zwykle coś odpierdoli . Weszliśmy . Moi rodzice bardzo ciepło powitali Harrego . Zaraz pewnie zleci się ten bachor ..
- Uważaj na brata .. – szepnęłam na ucho chłopakowi . On spojrzał na mnie i się uśmiechnął .
- Na pewno nie jest taki .. – chciał powiedzieć ‘ zły ‘ ? Nie mam pojęcia , ale w tamtej chwili po schodach zbiegł mój braciszek , który w rękach trzymał pistolet na wodę , stanął przede mną , rzucił szybkie ‘ dzień dobry siostrzyczko ‘ i opryskał mnie wodą .. Wiecie gdzie wycelował ? Oczywiście na spodnie . – Zły .. – jednak dokończył śmiejąc się . Walnęłam go w ramię i pobiegłam się przebrać . Gdy wróciłam wszyscy siedzieli przy stole . Usiadłam obok Loczka . Zaczęliśmy jeść schabowego , który kojarzył mi się z Niallerem . Wszyscy rozmawiali , śmiali się .. No i mój brat Max , który gapił się na mnie myśląc ‘ jak by tu jeszcze ją upokorzyć ? ‘ . Nie trwało to długo bo zaczął opowiadać historie z mego dzieciństwa , co w cale mnie nie ruszało . Na koniec oczywiście pożegnanie i proszenie to moich rodziców abym wpadała z Harrym  częściej . Fajnie , że go polubili , ale jak patrzę na Maxa to mnie kurwica strzela .
                                                                                 * * *
Wróciliśmy do domu . Lepiej się czułam , włączyliśmy jakiś film . Okazało się , że był to dramat . Ryczałam jak małe dziecko , ale w końcu spostrzegłam , że Harry też płacze . Gdy to zobaczyłam uśmiechnęłam się i go pocałowałam .
- To tak jakoś .. Coś do oka mi wpadło , wiesz .. – tłumaczył się chłopak przecierając szybko łzy mi i sobie .
- Oj tam , to słodkie . – usiadłam na nim i zaczęliśmy się całować .
- Tak , tak , dalej , dalej , zachowujcie się tak , jakby nas tu nie było . – spostrzegłam Niallera , który stał z kamerą i nagrywał nas , a towarzyszył mu Zayn . Harry spojrzał na mnie i szepnął mi do ucha co zrobimy . Więc poszłam po linę . Związaliśmy nią Zayna i Nialla . Nogi , ręce no i w pasie . Hazza zabrał im kamerę .
- Tak , dalej , dalej , zachowujcie się tak , jakby nas tu nie było . – powiedzieliśmy i wybuchliśmy głośnym śmiechem . Chłopcy chcąc podejść do nas wywalili się , co wyglądało przekomicznie . Zostawiliśmy ich tak . Poszliśmy do sypialni Harrego . Rzuciliśmy się na łóżko , zaczęliśmy się rozbierać po czym doszło do ostrego sexu . Byyyył boooski . 
                                                                                  * * *
Obudziłam się , spojrzałam na leżącego przy mnie chłopaka i mimowolnie się uśmiechnęłam . Delikatnie zsunęłam się z łóżka i poszłam do kuchni . To co tam zobaczyłam .. Kurwa .. Nie wierzę .. Emma .. Niall .. I całowanie się ?
- H..H..Hej Amy .. – Niall znów zaczął się jąkać , ale tym razem z ogromnym uśmiechem na twarzy .
- I wy tego .. No tego tamtego .. No wy ten ? – spytałam .
- Tak . – odpowiedziała przyjaciółka . Blondyn patrzył na mnie z miną typu ‘ WTF ‘ . Nie dziwię się . – Tak , jesteśmy razem . – dokończyła i usiadła mu na kolana . To było urocze .
- Fajnie .
- Spotkałaś już wiedźmy ? – wybrnęła z tematu Emma . O co chodziło ?
- Co ?
- Agnes i Olivia .. Przyszły razem z Zaynem . – zamurowało mnie . Pobiegłam szybko do pokoju . Chciałam wziąć ciuchy , iść do łazienki , ogarnąć się . Nagle przez szparę zauważyłam jak ta ździra Agnes leżała w łóżku obok MOJEGO chłopaka . Widać było , że Harry jeszcze praktycznie spał .
- Amy ? – spytał nie otwierając oczu .
- Tak . – szepnęła tamta suka . Myślałam , że jej oczy wydrapię . – Harry , pocałuj mnie . – dodała . Coś zaczęło się po prostu we mnie gotować . Po krótkiej chwili zobaczyłam chłopaka , który nachylał się nad nią i chciał ją pocałować . Szkoda tylko , że oczy miał kurwa zamknięte . Wbiegłam do pokoju .
- Harry ! – krzyknęłam i zobaczyłam uśmiech na twarzy dziewczyny . Ten tylko ocknął się , zobaczył że to nie ja tylko Agnes i od razu się od niej oderwał .
- Amy , to nie tak .. Nie wiedziałem .. – mówił .
- Wiem . Wypierdalaj od mojego chłopaka szmato ! – zaczęłam się wydzierać aż wszyscy się zebrali w pokoju .
- Chodź Olivia . Nasz plan jednak nie wypalił . Teraz możesz zerwać z tym lalusiem , no chyba , że go jeszcze nie zaliczyłaś . – powiedziała Agnes , a mi szczęka opadła . Wykorzystały go . On spojrzał na nie i wybiegł z domu . Rozumiem go .. Liam i Lou pobiegli za nim , Emma poszła gdzieś z Niallem , a ja patrzyłam z nienawiścią na te dwa okropne plastiki .
- Jeszcze cię zniszczę . – syknęła Agnes , a ja walnęłam jej w twarz .
- Wypierdalaj dziwko . Zostaw moich przyjaciół . – powiedziałam , a one wybiegły z domu . Harry objął mnie w pasie po czym musnął moje usta .
- Przepraszam , ja naprawdę nie wiedziałem . – szepnął .
- Wiem . – pocałowałam go . Usłyszeliśmy głośny , przeraźliwy krzyk Emmy . Pobiegliśmy do ogrodu . Zauważyliśmy leżącą na ziemi dziewczynę , nad którą siedział zrozpaczony blondyn ...





No cześć . W końcu dodałam . Przepraszam , że tak zwlekałam , ale jakoś nie miałam weny . Dzisiaj jeszcze postaram się napisać nowy . Chociaż nie wiem po co to robię bo te pieprzone ACTA ... Jedni gadają , że to ogólnie nie prawda , że to hakerzy . Drudzy mówią , że przełożyli to na 31 marca 2013 roku . Reszta , że odbędzie się to już za 3 dni , 26.01.2012 roku . Nie mam pojęcia . Słyszałam także , że nk mają zostawić . Ale po co nam to ? Będziemy nakurwiać w pet party ? No nie wiem jak reszta , ale ja na pewno nie . Niech nam przynajmniej youtube i twittera zostawią ! Resztę niech usuwają , blokują . No ty chyba tyle .    STOP ACTA ! 

5 komentarzy:

  1. JAK MOŻNA TAK KOŃCZYĆ ROZDZIAŁ :O
    JAK NIE DODASZ JUTRO NASTĘPNEGO TO CHYBA JEBNE -.-
    hahahah
    no i tak wgl świetny rozdział ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. i jebłam na nakurwianiu w pet party hahahahahhaha XD

    OdpowiedzUsuń
  3. hhaha podobała mi sie akcja jak związali Zayna i Nialla . xd
    czekam na kolejny roździał <3 ten mi sie bardzo podobał.

    @Karolinkaaaa1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm.... kolejny bosski rozdział :* Już nie mogłam sie doczekać , z niecierpliwością czekam na nowy !! xxx

      @KingaKik

      Usuń
  4. Świetne! :)
    Czekam na następny rozdział!:D

    @Poland_Loves1D

    OdpowiedzUsuń