niedziela, 25 marca 2012

Rozdział 21



Zatrzymaliśmy się , a on zawiązał mi chustką oczy . Kurwa no nie , co ja jakiś nindża jestem ? Szliśmy jeszcze chwilę . W końcu chłopak kazał mi się zatrzymać , więc zrobiłam to . On odwiązał mi tą chustę . Zatkało mnie . Zabrał mnie nad jakiś wodospad , który był megawyjekurwiście śliczny .
- I jak ? Podoba się ? – spytał . Nie odpowiedziałam . Usiadłam na jakiś wielki kamień i patrzyłam na ten widok .
- T..Tak – po dłuższej chwili odpowiedziałam . Harry usiadł przy mnie i mnie objął .
- Pamiętasz jak pierwszy raz wyznałem ci miłość ? – spojrzał na mnie .
- Ta , jak Lou i Horan byli specjalistami od tego jak mam się ubrać . – zaśmiałam się . Odwróciłam delikatnie głowę i spojrzeliśmy sobie w oczy .
- Amy .. Kocham cię . – wyszeptał . Po chwili nasze usta zetknęły się . Poczułam , że nadal go kocham i nigdy nie przestałam .

Oczami Harrego

- Też cię kocham .. – odpowiedziała . Gdy to usłyszałem ulżyło mi . Przytuliłem ją mocno do siebie . Czułem , że w ramionach mam swój cały świat . Nagle rozdzwonił się jej telefon . Zawsze ktoś lub coś musi taką chwilę przerwać , zawsze .

Oczami Amy

Odebrałam .
| Rozmowa |
L – Gdzie jesteś ?
A – Z Harrym .
L – Kiedy będziecie ? Mam coś dla ciebie .
A – Nie mam dzisiaj urodzin .
L – To nic .
A – Właściwie .. Możemy już jechać .
L – Okej , czekam .
| Koniec rozmowy |
- Liam dzwonił .. Wracamy do domu ?
- Dobra , możemy już wrócić . – uśmiechnął się Hazza i chwycił mnie za rękę .
- Nie chce mi się tyle iść . Zamawiamy taxi ? – zapytałam .
- Pewnie . – puścił do mnie oczko , wyjął telefon i zadzwonił . Posiedzieliśmy jeszcze chwilę , aż w końcu przyjechała taksówka . Wsiedliśmy . Gościu był jakiś dziwny . Ja usiadłam z tyłu , a Hazza z przodu i ruszyliśmy .

Oczami Niallera :
Patrzyłem na Katie , która wyglądała słodziej niż te wszystkie słodycze , które wpieprzyłem dzisiaj rano .
- Niall , słuchasz mnie w ogóle ? – zaśmiała się dziewczyna , a ja dopiero wtedy się ocknąłem .
- Tak , jasne , pewnie . – posłałem jej ciepłe spojrzenie .
- To o czym przed chwilą mówiłam ?
- No , yy , o tym czy ciebie słucham . – palnąłem . Jezu , jaki ja jestem pojebany . Katie wywróciła oczami .
- Zakochał się chłopak . – do pomieszczenia wszedł Louis .
- Co ? Lou , o czym ty gadasz ? – udawałem , że coś takiego nie ma miejsca . Debil , zawsze musi wygadać .
- No ten z filmu . – wybuchł śmiechem , a ja posłałem mu spojrzenie typu ‘ zabiję cię ‘ . Następnie przyszli do nas Harry i Amy .
- Co wy tutaj robicie ? – spytałem .
- Mieszkamy ? – odpowiedziała dziewczyna .
- No , ale ..
- Ty jakiś nieogarnięty jesteś . – powiedział Styles . – Dajcie mu jakieś jedzenie . – rozkazał .
- Nie jestem głodny . – spojrzałem na nich , a im szczęki opadły .
- Ja .. Ja .. Jak to ? – wszyscy spojrzeli na mnie , a Louis jeszcze bardziej zaczął się napierdalać . Raz tarzał się po podłodze ze śmiechu , potem tak rył , że aż się poryczał , a po jakiś 10 minutach się uspokoił .
- Możemy na chwilę ? – zapytał Hazza , zgodziłem się . Poszliśmy do jego pokoju .
- Kurwa , zakochałeś się , prawda ?! – pluł się do mnie .
- Skąd wiesz ?
- Stary , widzę to . Słuchaj , ułożyło mi się z Amy , błagam nie próbuj nam tego rozjebać , błagam cię no , bądź przyjacielem , okej ? Kocham ją i ty to wiesz . Daruj sobie Niall , proszę .
- Co ?! Amy ?! – jebłem minę typu ‘ wtf ‘  .



HAHA EJ . XDDD PISZCIE CZY WAM SIĘ PODOBA . DZIĘKI ŻE TO CZYTACIE I W OGÓLE NO CO NIE NO , OKEJ . XDDDD KC WAS . XDDD <3 

10 komentarzy:

  1. Jezuu jak ja Cię za to kocham! Pięknie! Oby tak dalej! Matko, co ja gadam?! OBY?! Napewno tak bd!
    @craazygirl

    OdpowiedzUsuń
  2. taki troche gorszy ale i tak super. :) troche ze krótki mi sie zdaje bo przeczytalam meega szybko :P odwiedź też mnie -- imagine-about-1d.blogspot.com - @1Dpolandfan

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział.....pisz dalej....@Only_you_Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiste !! szybko pisz nexta :D

    @MiSiA__lOve1D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam na ciebie mega FOCHA !! amy ma być z liam'em !!!! proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejejejejku..! Kocham Cię za ten rozdział! Jest fantastyczny! Tylko jestem trochę zawiedziona, miałam nadzieję, że Amy będzie z Liamem :( A takk w ogóle - Niall nie jest głodny?! No to wpadł chłopak no, mam nadzieję że mu się ułoży ;))
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;*****

    [http://alexx-the-future-starts-today.blogspot.com/]

    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa :D pogodzili się :) Ciekawe co na to Liam.. Szkoda, że taki krótki :c czekam na następny ! < 3

    @klaudiiiiaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jdhjycxjfduvcbdfufgbzdx ZAJEBIŚCIE, ŻE SIĘ POGOGDZILI ;D Dajesz następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAJEBISTEEEEEEEEEE JHSEFBJWHVHRIJVBADI KURWA WEŹ DAWAJ NASTĘPNY KURWA WIEDZAIŁAM , ŻE ONA SIE POGODZI Z HAROLDEM WIEDZIAŁAM PO PROSTU WIEDZIAŁAM <33

    OdpowiedzUsuń
  10. ' Patrzyłem na Katie , która wyglądała słodziej niż te wszystkie słodycze , które wpieprzyłem dzisiaj rano ' . Kurwa leje xd Iboys1D :D

    OdpowiedzUsuń