środa, 21 marca 2012

Rozdział 20


* Dwa dni później *

Minęły dwa dni . Katie jest u nas i ma własny pokój . Zajebiście spędzamy razem czas i chyba naprawdę spodobała się Niallerowi . Do naszego domu wkroczył jeszcze jeden mały stwór .. Właściwie – pies . Wabi się Mike . Właśnie bawiłam się z nim . Dziewczyna musiała go sporo nauczyć .
- Daj buuuzi . – powiedziałam do psa robiąc dziubek i zamknęłam oczy  . Dostałam ‘ buzi ‘ , ale nie od psa . Był to Hazza .
- Proszę . – puścił mi oczko , a ja przewróciłam oczami .
- Nie miało być od ciebie .
- Trudno . – zasiadł z cwanym uśmieszkiem przed TV .. On coś kombinuje , tylko jeszcze nie wiem co .. Nagle do domu weszła Katie , z jakimś malutkim dzieciakiem .
- Hej , co to ? – spytałam .
- Siostra , zaraz przyjdzie po nią moja ciocia . – uśmiechnęła się ciepło . Ja wzięłam na ręce małą , a po schodach w samych bokserkach zbiegł Lou .
- O kurwa , ale miałem sen ! – mówił patrząc na Harrego . – Że Amy urodziła dzieciaka . – dokończył . Spojrzałam na dziewczynkę , którą trzymałam na rękach i postanowiłam to wykorzystać .
- Bo to prawda .. – zaśmiałam się , a on spojrzał na mnie i zaczął się drzeć jak jakiś pojebany .
- Kiedy ? Jak to ? O kurwa . Weź . Co ty pierdolisz ? – zadawał masę pytań , a ja wybuchłam śmiechem i oddałam dziecko dla Katie .
- Żartowałam pajacu . – wystawiłam do niego język .
- Foch forever . – udawał obrażonego .
- Okej . – śmiałam się . Obejrzałam się za siebie , dziewczyny już nie było . Pewnie poszła oddać małą . Ja udałam się do kuchni . Otworzyłam lodówkę i poczułam jak ktoś mnie obejmuje w pasie od tyłu . Odwróciłam się .
- Cześć . – powiedział .
- Emm , hej Liam .
- Jak tam ? Wybierzemy się dzisiaj gdzieś ?
- A dokładniej gdzie ?
- Na pizzę ?
- Pewnie .
- Ja też idę ! – zaczął się drzeć Horan .
- Nieee . – przeciągnął Payne .
- Dobra , weźmy go . – zgodziłam się , na co Nialler zatańczył swój taniec radości .
- To za ile idziemy ?
- Zaraz .. – powiedział zrezygnowany Liam . Poszłam do pokoju , otworzyłam szafę , z której wyleciała masa ubrań Liama pomieszanych z moimi .
- Liaaaaaaaaaaaaaam ! Robiłeś porządki ? – krzyknęłam , a on zaraz pojawił się w pokoju .
- Kiedyś .. – zaśmiał się . Wygoniłam go z pokoju , znalazłam jakieś ubrania i poszłam się przebrać . Po skończonej czynności zeszłam do pokoju , w którym siedzieli wszyscy .
- Amy , może z nami iść Katie ? – spytał blondyn . – Proooszę !
- Jasne . – posłałam im uśmiech .
- A gdzie idziecie ? – spojrzał na nas Hazza .
- Na pizzę .
- Kto ?
- Ja , Liam , Nialler no i Katie .
- Też idę . – powiedział z cwanym uśmiechem , wstał i zaczął nakładać buty .
- No ej . – odpowiedział Liam .
- Weźcie , ja też z wami idę . A ty Zayn ? – rzekł Louis .
- A co , mam zostać sam ?
- Czyli wszyscy idą ? – zapytałam , a oni pokiwali głowami na ‘ tak ‘ . Założyliśmy buty i wyszliśmy z domu . Liam był trochę oburzony .. Przejdzie mu .
- Może się gdzieś wyrwiemy później .. Sami ? – szepnął mi do ucha Styles . Spojrzałam na niego dziwnie .
- A co ? Chcesz mnie zgwałcić ? – zaśmiałam się .
- No . – poruszył zabawnie brwiami .
- Ale tak serio .. Co ty kombinujesz ?
- Nic .. Zupełnie nic .. Podejrzewasz coś ? – uśmiechnął się .
- Chodzi o to , że tak .. – popatrzyłam mu niepewnie w oczy , a on ponownie się zaśmiał . Weszliśmy do pizzerii i zamówiliśmy 3 pizze . Gdy nam je przynieśli zaczęliśmy wpieprzać . Oczywiście Horan zjadł jedną całą . Kawałkiem nawet chciał podzielić się z Katie , ale ona powiedziała , że jest już najedzona .. Niall dzieli się jedzeniem ? Ooo , wyczuwam nową parę .
- To jak ? Idziemy ? – znowu szepnął mi do ucha Harry . Zgodziłam się i wyszliśmy , mówiąc , że idziemy już do domu .
- Gdzie masz zamiar mnie zabrać ? – spytałam .
- Zobaczysz .. – powiedział po czym chwycił mnie za rękę . Szliśmy tak z 15 minut i dalej nie byliśmy na miejscu .. Chciałam puścić jego dłoń , ponieważ nie byliśmy już razem , ale coś mnie powstrzymało i nie zrobiłam tego .. – Zaraz dojdziemy . – uśmiechnął się i puścił mi oczko . 




HELOŁ . X DDDDD JEST NOWY WYGLĄD BLOGA , TROCHĘ ZMIENIŁAM , ALE NIE DUŻO X DDDD . PISZCIE W KOMENTARZACH JAK WAM SIĘ PODOBA I JEŚLI CHCECIE BYĆ POWIADAMIANI . #MUCHLOVE

12 komentarzy:

  1. oooo no w najlepszym momencie oczywiście przerwane ;D czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd świetny ;) A co rozdziału to tak jak zwykle, czyli bosko ;D
    Wbijaj do mnie http://xstolemyheart.blogspot.com/ (też zmieniłam wygląd bo tamten wydawał mi sie zbyt ponury xd) i na drugiego, którego prowadzę ze znajomą http://ineedyourlovemybabe.blogspot.com/ ;) Pozdrawiam i całuje <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co ten Harold kombinuje :D Musiałaś urwać, nie ? :c ;d Nowy wygląd bardzo ładny jest ;) Czekam na 21 ;**

    @klaudiiiiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech ona będzie z Liamem ! . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przerwane w najlepszym momencie .. czekaam na kolejny <3  @Karolinkaaaa1D

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr,,, Właśnie niech Amy będzie z Liam'em !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh to dziwne ale ta dziewczyna ma tak samo na imie jak mój nick. Nie żeby mi to przeszkadzało, fajnieee ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah zajebiste . najbardziej podobało mi się z tą siostrą Katie hahahahah . no ale dodaj szybko nowy !!! czekam

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz pisz pisz pisz pisz ;d
    ja chcę być powiadamiana gg : 13826673

    OdpowiedzUsuń
  10. super rozdział, jak zwykle ♥ czekam na kolejne. Mam nadzieję, że ty też wpadniesz i zostawisz co nieco ;p imagine-about-1d.blogspot.com (to wcale nie są imaginy, ale mam narazie 3 rozdziały, dziś dodam 4 :D) czekam :) i mam nadzieje ze sie spodoba... a twoj nowy wygląd jest super ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww... Mam chcicę na więcej.. ;D ♥
    Wpadnij też do mn --> http://vas-happenin-xd.blogspot.com/
    Jak możesz to powiadamiaj mnie na tt --> _patusiak ♥ lub na gg --> 19174049 ♥
    Pozdro Patrycja ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział! Dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga i już po 4 rozdziałach się zakochałam ;)) Powiadamiaj mnie na tt o nowych notkach: @AlexxAllleeexx

    Mój blog: http://alexx-the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń