poniedziałek, 12 marca 2012

Rozdział 18


Zaczęłam mu robić sztuczne oddychanie .
- Wiedziałem , że na mnie lecisz . – powiedział z śmiechem Louis , a ja myślałam , że go zajebię .
- Kurwa Lou ! – krzyknęłam .
- Ale wiesz .. Taka prawda .. Kocham cię Amy .. – powiedział i spojrzał mi w oczy . Czy ich do końca pojebało ? Wkurwiłam się , więc mu nie odpowiedziałam tylko szłam w stronę namiotów . Patrzyłam w dół , aż na kogoś wpadłam .
- O Amy , szukałem cię .. – powiedział Malik .
- Umm , a o co chodzi ?          
- Kocham cię .
- Weź nie pierdol . Ty też ?! – podniosłam ton . Ja pierdolę , co się dzieje na tym świecie . Nagle wszyscy jakoś mnie otoczyli . No oprócz Harrego i Liama .
- To co .. Czworokącik ? – wybuchnął śmiechem Nialler . WTF ?!
- Ale może najpierw .. – spojrzał na mnie Lou ..
- Żaaaaaaaaaaaaaaart ! – wrzasnęli wszyscy , wzięli mnie na ręce i wrzucili do jeziora . Gdy się wynurzyłam pomyślałam ‘ a może by ich tak utopić ? ‘ , ale nieee , po prostu się zemszczę przy dobrej okazji .
- Dobra , sorry . Sorry , że żyjemy . – powiedział z udawanym płaczem blondyn .
- Właśnie , żal nam dupę ściska . – rzekł Malik .
- Dokładnie .. Ale masz fajny oczojebny telefon – wskazał palcem na moją komę Lou i się uśmiechnął .
- Od dawna mam taki głupcze .
- No chyba nie .
- Wiem lepiej . Po za tym , nie odpuszczę wam , nie tym razem , zemszczę się . – powiedziałam . Minęło parę godzin , siedzieliśmy przy ognisku , śpiewaliśmy , ja się biłam z Lou , ale tak na żarty , żeby nie było , haha . Ale najdziwniejsze było to , że .. Liama i Harrego dalej z nami nie było . W ogóle nikt ich nie widział .. Następnie poszłam pochodzić po brzegu jeziora .. Zauważyłam Tomlinsona jak siedział i grzebał coś marchewką w piasku .
- A ci co jest znowu ? – podeszłam do niego .
- Bo Kevin .. – spojrzał na mnie .
- Co ?
- On .. On .. – przeciągał – Odleciał .. – zrobił smutną minę .
- Jesteś pojebany . Jest jeszcze dużo Kevinów .
- Kłamczesz ! Ten był tylko jeden i .. Odleciał ..
- Hmm , nie dziwię się . – zaśmiałam się , a ten zmierzył mnie wzrokiem . Udaliśmy się do reszty i ponownie zasiedliśmy z nimi przy ognisku .
- Dzisiaj z tobą nie śpię . – powiedziałam do Horana , na co on zrobił smutną minę .
- Dlaczego ? – spytał .
- Bo gadasz przez sen .
- Masz coś do mnie ?
- No ba , że pewnie .
- To nie bij . – uśmiechnął się , a ja jebłam mu lekko w łeb .
- Ej , może serio poszukamy Liama i Loczka , bo zaczynam się o nich martwić . – powiedział Zayn .
- Ja też .. Brakuje mi ich , cały dzień się z nimi nie widzieliśmy , nie wiadomo gdzie są . Boję się chłopcy .. – spuściłam wzrok .
- Spokojnie , są dorośli , znajdziemy ich , dadzą sobie radę . – uspakajał mnie blondyn .
- Moja marcheweczka zaginęła . – udawał płacz Lou . – Ale naprawdę , też się o nich martwię . To nie w ich stylu zniknąć tak na cały dzień i to bez nas .
- Chodźmy .. – wstałam .
- Ja pójdę z Niallerem , a ty idź z Lou . – rozkazał Zayn .
- Nie .. Chcę iść sama .. – odpowiedziałam .
- Ale nie możesz ! – krzyknął Louis .
- Żadnych ‘ ale ‘ idę sama , okej ?!
- Dobra , jakby co to dzwoń .
- Pewnie .. – uśmiechnęłam się sztucznie i ruszyłam prawą stronę .. Szłam jakąś drużką już ponad pół godziny .. Było strasznie , mogłam jednak iść z Lou .. Zawróciłabym się , ale chyba raczej się zgubiłam . Nie miałam zasięgu , aby zadzwonić po chłopaków , więc szłam dalej . Bałam się , na dodatek ciągle coś szumiało i w ogóle ..  Nagle usłyszałam jakieś krzyki .. Wszędzie to rozpoznam .. Ten głos .. To był najebany Harry .. I Liam .. Wydzierali się na siebie i .. Chyba bili się . Jezu .. Biegłam do nich , chociaż praktycznie nic nie widziałam bo było ciemno . Jedynie oświetlałam drogę komórką . Słyszałam co krzyczeli .
H : Nie zabierzesz mi dziewczyny ! Ty chyba machasz coś z mózgiem !
L : Przynajmniej nie zraniłbym je eeej , ta tak jak ty paramf !
H : Kurwa byłe e em pijany !
L : Teraz też jesteś !
Tyle słyszałam bo wbiegłam i zaczęłam się drzeć , żeby przestali . Nie słuchali . Wbiegłam centralnie w nich , chciałam ich rozdzielić , ale za to oberwałam ja .. Nie mam pojęcia od kogo , po prostu dostałam cios w twarz .. Straciłam przytomność ..



I dodałam . Naprawdę zastanawiam się z kim ona ma być . Dużo komentarzy jest żeby była z Liamem i dużo , aby była z Harrym . Ale z Loczkiem jest strasznie dużo opowiadań , prawda . No nie wiem , jeszcze pomyślę , haha . Ej jak coś to w tym rozdziale to ja specjalnie tak napisałam , że np. ' Ty chyba machasz coś z mózgiem ' bo oni przecież byli najebani . XDDD Mam nadzieję , że wam się spodoba i zostawicie jakiś komentarz . Z góry dziękuję . Ps . Jeśli chcesz być powiadamiana napisz swój nick z twittera lub numer gg . Fenkju Soł Macz za czytanie mych wypocin < 3

8 komentarzy:

  1. Dawaj ją z Liam'em! Przynajmniej jakaś odmiana będzie! Haha Nie że Ci rozkazuję czy coś xdd
    A co do rozdziału cudny. Sorki że ostatnio nie dodawałam komentarzy ale miałam karę ;< No, ale teraz się poprawię!
    Jeśli chcesz to możesz mnie informować na tt. Chyba znasz mój nick, ale dla pewności Ci podam - craazygirl1D ;p
    Aaa no i jeszcze jedno. Wpadnij do mnie jak będziesz miała czas i ochotę ;) http://xstolemyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY ROZDZIAŁ, JAK WSZYSTKIE Z RESZTĄ ^ ^ ALE JA CHCĘ ŻEBY BYŁA Z HAROLDEM! ONA MUSI BYĆ Z HAROLDEM NOO ! CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ : D

    OdpowiedzUsuń
  3. ONA MA BYĆ Z LIAM'EM !!!!!!! ŚWIETNY ROZDZIAŁ !!! :

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo.. rozdział zajebisty, ale czemu taki krótki? :<
    Niech będzie z Harry'm, oni do siebie pasują <3
    "Ty chyba machasz coś z mózgiem !" pytanie, a który z nich nie ma ? xd
    Czekam na kolejny rozdział ^^ /forgiveeness

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY BLOG !!!! NIECH ONA BĘDZIE Z LIAM'EM !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział, zresztą jak zwykle ♥ Niech będzie z Harry'm lub z Liamem ♥ masz racje że z Harrym była długo.. ale tak do siebie pasują <3 Wolałabym żeby była z HARRY'M... no ale to jak wolisz ;< ale bardziej sugeruje - Harry :D powiadamiaj mnie , znasz mój nick: 1Dpolandfan

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę niech będzie z Limem oni do siebie pasują!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ona będzie z tym Harrym i chuj XD

    OdpowiedzUsuń