niedziela, 11 marca 2012

Rozdział 17

Przebudziłam się i od razu spojrzałam na komórkę . Była 07 : 04 . Ale ja zawsze na biwakach wstawałam tak wcześnie . Przeciągnęłam się i spostrzegłam , że blondyn leży obok mnie . No tak , ja z nim spałam . 
- Amy .. Odpowiedz mi na jedno , jedyne cholerne pytanie . - szepnął i spojrzał mi w oczy .
- Wal .
- Czemu my jesteśmy nadzy ?! - chyba chciał krzyknąć , ale nie krzyknął . Spojrzałam pod kołdrę i .. Faktycznie . Ale że .. Łot ?!
- Weź .. Nie rób jaj . Rozebrałeś mnie ? I siebie ? I robisz sobie żarty , tak ? Powiedz , że tak . - powiedziałam przerażona .
- Nie . Może .. Zapomnijmy o tym i najlepiej nikomu nic nie mówmy .. Okej ? - spytał , a ja przytaknęłam . Kazałam mu się odwrócić i zaczęłam się przebierać w strój kąpielowy . - Czemu zakładasz stanik od stroju kąpielowego ? Zapomniałaś wziąć ? 
- Niall ! Miałeś się nie gapić ! Wyjdź głupku . 
- Dobra , już nie patrzę .. - powiedział . Przebrałam się i wybiegłam . 
- Amy ! Gdzie zapierdalasz dziewko ?! - biegł za mną Horan . A ja dobiegłam i wskoczyłam do wody . 
- Tutaj ! - zaśmiałam się . Wcześniej założył bokserki , więc wskoczył w jego zacnych majtasach do jeziora . Nagle zrobiło mi się strasznie zimno i zaczęłam się trząść . Wyszliśmy z wody , a Nialler mnie przytulił . Poszliśmy do reszty , nie spali już . Zayn nakładał bluzkę i ogólnie on i Louis gdzieś się szykowali . 
- Gdzie się wybieracie ? - spytałam .
- Ty też się wybierasz . Jedziemy do sklepu na jakieś zakupy . Zostaniemy tu jeszcze z 2 dni . - odpowiedział Tomlinson , a Malik zmierzył go wzrokiem .
- WTF ?! No chyba sobie żartujesz . - powiedział mulat .
- Nie , nie żartuję , haha , spokojnie , uczeszę ci te włosy kocie . A ty Amy , zbieraj się . - zrobiłam tak jak kazał . Poszłam się ubrać i wskoczyłam do samochodu Lou . Dojechaliśmy do sklepu i nabraliśmy wózek pełen żarcia . Potem jeszcze zajechaliśmy do domu . Zayn oczywiście się uczesał , poprawił fryzurę . Nie wiem co robił Louis , ale ja poszłam na chwilę do pokoju Harrego .. Coś mnie podkusiło .. Zostawił telefon .. Nie wiem co we mnie wstąpiło , ale zaczęłam czytać sms'y .. Natrafiłam na jeden od Emmy .. Napisała " Niedługo się zobaczymy . Akceptuję to , że kochasz i Amy i mnie , ale ona mnie nienawidzi .. Tyle , że miłość do ciebie jest silniejsza ode mnie . Tęsknię kochanie . " Szczęka mi opadła . Miałam ochotę się poryczeć , ale chciałam być silna . Usłyszałam wołanie mojego imienia więc zbiegłam na dół do chłopców . Wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy do reszty . Dotarliśmy tam w ciągu jakiś 20 minut . W samochodzie wylałam niechcący colę i Louis się na mnie wydarł , ale lubię jak się denerwuje , bawi mnie to , haha . Siedziałam przy ognisku , które jak się nie mylę rozpalił Liam . 
- Ile jedzeeenia ! - krzyknął Horan na co wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem . Na Loczka nawet nie miałam ochoty patrzeć . 
- Hej piękna . - szepnął mi na ucho Payne i usiadł obok mnie ,
- Cześć .. - odpowiedziałam . Miałam mieszane uczucia . 
- Jak się spało ? 
- Nie pamiętam .. 
- Byłaś nieźle napita . Ale dzisiaj śpisz ze mną . - uśmiechnął się i pocałował mnie w policzek .
- Zobaczymy . - puściłam do niego oczko . On chwycił mnie za rękę i spojrzał mi w oczy , no a ja jemu . Aamfkjenbyrhnjdfsnfgrnjesfd jaki seks .
- Amy .. - wyszeptał . Już powoli otwierał usta , gdy nagle zaczął mnie wołać Nialler , a Liam kazał mi iść . 
- Co ty chcesz ? - spytałam stojąc już tuż obok Horana . 
- Zjadłaś mi żelki ? 
- Masz zamiar wykłócać się o jedzenie ? - prychnęłam .
- Miałem tylko jedną paczkę !
- No i ? 
- Jesteś jakaś nienażarta czy coś ?! Mogłaś mi powiedzieć , że chcesz jeść !
- Ej , ej . Nie gadaj tyle bo ci się zęby spocą .
- Idź zjedz bułki z prądem .
- Zabłysnąłeś jak chrząstka w salcesonie .
- Jakiego rozmiaru always nosisz ? 
- XXXXXXXXXL , a ty ? - zaśmiałam się .
- Też . Masz taaaki biust ! Drobiazg , a przyjemny . 
- Ale grypsy bejbe . Tobie czaszka nie uwiera ? 
- A ty wyglądasz jak Hugo w dolinie paproci . 
- Dz-dz-dzięki . 
- Wiesz co ? 
- Hmm ? Dawaj dalej .
- Kocham cię . 
- ŁOT ?! 
- Kocham cię .. - powiedział nieco ciszej .
- Ty mnie co ? 
- Ja cię kocham .. - spuścił wzrok .
- Nialler .. Muszę to przemyśleć .. 
- Okej .. Poczekam .. - wyszeptał , a ja cmoknęłam go w policzek . Skierowałam się do Zayna . 
- Pogadamy ? - spytałam .
- Pewnie . - odpowiedział . Opowiedziałam mu sytuację , o tym co Nialler powiedział .. O tym , że nie wiem co mam robić . Mam mieszane uczucia . O tym , że poczułam coś do Liama .. O tym co Emma napisała do Harrego .. I o tym , że chyba przespałam się z blondynem .. 
- O w mordę .. Wiesz .. Radziłbym ci z nimi porozmawiać . A Liam .. Miałem tego nikomu nie mówić , ale .. On też coś do ciebie czuje i .. Nie zrań go .. Wiem co przeżywał po rozstaniu z Danielle , ale wiem też co Niall po rozstaniu z Emmą .. Musisz wszystko przemyśleć . - doradził . Miał rację . Poszłam nad jezioro . Na piasku leżał .. Louis ! Podbiegłam do niego . Nie ruszał się , miał zamknięte oczy ..
- Nie nabierzesz mnie . - powiedziałam . Robi sobie żarty , proste . Po chwili poszłam połazić . Po 10 minutach wróciłam do tego samego miejsca . Lou dalej tam leżał . Wystraszyłam się jak mało kto . Podbiegłam i zaczęłam delikatnie dłonią klepać go po policzkach z nadzieją , że się ocknie . I nic . 
- Pomocy ! - wydarłam się - Lou , ocknij się , kurwa , ocknij się ! - krzyczałam . Popłakałam się . 




Ej w komentarzach piszcie z kim chcecie żeby była Amy . Jeśli chcecie być informowani zostawiajcie swoje nicki na twitterze lub numery gg . Jak coś to na tt jestem ' AwwBieeeber ' . Ten rozdział mi się szczerze nie podoba i przepraszam , że jest taki krótki , ale nie mogłam się skupić bo biegały po domu dzieci i darły pizdę . XD KOCHAM WAS < 3

19 komentarzy:

  1. Niech będzie z Niall'em < 3 Ale się porobiło w tym rozdziale.. I jeszcze do tego Louis na końcu ! no masakra ! xdd Dodaj szybko kolejny bo mnie ciekawość zżera co będzie dalej < 3 ;*


    @klaudiiiiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech bedzie z Harry'm proszee <3 on jest taki kochany :D tzn przespal sie z jej przyjaciolka ale byl PIJANY noo i ja kocha ! pliss <3 <3 swietny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź niech bd dalej z Harrym.! Pasują do sb. Niech mu wybaczy i przyjaciółce też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niech bd z Harry, a Niall z Emmą dalej :D

      Usuń
  4. NO KURWA KOCHAM CIĘ ! AMY MA BYĆ Z HAROLDEM , A NIALL Z KIEŁBASĄ XD DODAJ SZYBKO NASTĘPNY BO TEN BLOG JEST WYKURWIŚCIE ZAJEBISTY XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech będzie z Harrym :d
    czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Japierdole, tak krótko? o.O Niech Amy będzie z Harrym, oni pasują do siebie i brakuje mi ich. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AMY + HARRY = <3 proooszę oni tak fajnie sie dogadywali . !! blagam !

      @KingaKik

      Usuń
  7. Niech AMY będzie z LIAM'EM proszę !!!!!! Wszystkie opowiadania są o Harry'm :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech będzie czworokącik hhahaha ;D <3
    Kocham twoje opowiadanie dodaj szybko nn <3 :)
    Zapraszam do mnie i proszę zostaw komentarz
    xoxo<3

    OdpowiedzUsuń
  9. niech będzie z LOu ! hyhy..ale nie tak naprawdę to z Liamem :D
    @Smerfffetka

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce żeby była z Hazzą a ewentualnie z Liamem ♥ super rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. G E N I A L N E !
    to jest PRZEZAJEBISTE opowiadanie!
    i niech będzie z NIALLEM LUB LIAMEM! <3
    tylko nie z Hazzą... o nim jest okropnie DUŻOOOOOO opowiadań ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Amy niech będzie z Niallem :D
    Kocham tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAJEBISTY ROZDZIAŁ XD
    I NICH BĘDZIE Z LIAMEM ALBO NIALLEREM *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech będzie z Harrym ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona ma być z Niallem,Ulek! wiem że mnie kochasz wiec zrób to dlaaa mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  16. PROSZE NIECH ONA BĘDZIE Z HARRYM ;o

    OdpowiedzUsuń