piątek, 24 lutego 2012

Rozdział 14


Ktoś zaczął się dobijać do drzwi . Był to Liam . Darł się na Harrego . Po chwili chłopak puścił mnie , a w oczach stanęły mu łzy .
- Przepraszam , nie wiem co we mnie wstąpiło .. Amy , ja cię kocham . – wyszeptał . Chwyciłam za walizkę , zabrałam klucz z ręki Harolda i otworzyłam drzwi . Razem z Liamem weszliśmy do jego pokoju , ja rzuciłam się na łóżko z płaczem .
- Ej , mała , będzie dobrze . – powiedział chłopak po czym przytulił mnie . – Musisz być silna .
- Spróbuję – uśmiechnęłam się blado . Poukładałam ciuchy i zbiegłam do salonu , w którym siedzieli Zayn , Niall i Lou . Emmy i Harrego nie było .. Nie ważne . Nie mam zamiaru już się nim przejmować . Zaraz doszedł Liam i wszyscy zasiedliśmy przed TV . Włączyliśmy jakiś horror . Przyznaję , bałam się . W pewnym momencie zakryłam oczy .
- Buu ! – krzyknął mi ktoś do ucha . Aż podskoczyłam .
- Kurwa Lou ! – wydarłam się , a ten zaczął się śmiać . Ta , mnie to nie rozbawiło . Podczas dalszego oglądania zaczęłam tulić się do Liama ze strachu . Nawet wygodnie było . Tak wygodnie , że nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam .

* Tydzień później *
             
Obudziłam się w łóżku , które teraz dzielił ze mną Liam . Na szafce obok leżał talerz z naleśnikami i mleko . Uśmiechnęłam się sama do siebie .
- Cześć . – szepnął chłopak , który siedział na fotelu i przyglądał mi się .
- Hej , to dla mnie ? – spojrzałam na niego ze zdziwieniem .
- Pewnie . Specjalnie wstałem wcześniej żeby zrobić .
- Jesteś kochany , dzięki . – puściłam mu oczko i zaczęłam jeść . Pasowały mi takie pobudki .. Choć brakowało mi budzenia Harrego , przytulania się z nim i całowania na powitanie .. Muszę zapomnieć .. Po skończonym posiłku wzięłam ciuchy i ruszyłam do łazienki . Ubrana i ogarnięta skierowałam się do chłopców . Niestety musiał tam też siedzieć Hazza , a w kącie Emma .. Unikałam ich wzroku . Poprosiłam Niallera o wyjście na dwór . Wiedział o co chodzi . Odeszliśmy kawałek od domu , a blondyn wyciągnął paczkę papierosów , poczęstował mnie jednym i wziął sobie .
- Jak tam z Harrym ? – spytał .
- Nie mam zamiaru na razie z nim rozmawiać . Chcę tego uniknąć bo całkowicie się rozkleję .
- Dobrze mieć taką przyjaciółkę jak ty . – uśmiechnął się . W końcu tylko ja wiem , że on jara , a tylko on , że ja . Znaczy Liam też , ale ‘ obiecałam ‘ że nie będę . Nikt z reszty nie wie i na razie nikt tego nie wyczaił . Zapaliliśmy z Horanem po jeszcze jednym i wróciliśmy do domu . Natknęłam się na Liama .
- Gdzie byłaś ? – spojrzał na mnie z uśmiechem .
- Przejść się .. – skłamałam nie patrząc mu w oczy .
- Aha .. – odpowiedział . Hazza podszedł do mnie .
- Porozmawiajmy , proszę .. – spojrzałam na niego kątem oka po czym wybiegłam z domu . Zachciało mi się ryczeć . Do uszu włożyłam słuchawki . Szłam natykając się na wielce zakochane pary . Patrzyłam jak się całowali , przytulali .. Brakowało mi Harrego . Kocham go , ale nie chcę żeby mnie okłamywał . Nagle ktoś złapał mnie za rękę . Odwróciłam się . Był to Harold . Wyjęłam słuchawki z uszu , a wzrok spuściłam na ziemię .
- Błagam .. – szepnął .
- O czym mamy rozmawiać ? – próbowałam być twarda , ale nie dałam rady . Rozkleiłam się i rozpłakałam .
- Proszę , nie płacz . Kochanie , nie płacz . – przytulił mnie do siebie . Uległam . To jedyne czego w tej chwili potrzebowałam . Nie wiedziałam czy mam go pocałować , powiedzieć , że go kocham czy może mu przypierdolić i wykrzyczeć to jak przez niego cierpię . – Przepraszam . Kocham cię , naprawdę , z całego serca .
- Gdybyś mnie kochał ..
- Nie mów tak . – przerwał mi . – Kocham cię nad życie , rozumiesz ? Popełniłem błąd , ale sam nie wiem nawet jak to się stało . Wiesz , że robiłem to pod wpływem alkoholu . Nie wytrzymuję bez ciebie .
- Dasz radę . Może ja nie , ale ty tak . Masz Emmę . – oderwałam się od niego . Nie wybaczę mu tego tak łatwo . Wiem , że sama to jeszcze bardziej komplikuję , ale nie dam rady powiedzieć ‘ okej , wszystko będzie dobrze ‘ . Biegłam w stronę domu . Gdy weszłam od razu poleciałam do lodówki . Wzięłam piwo . Potem jeszcze jedno . Następne i następne i następne . Nawet nie wiem ile tego wypiłam .

Oczami Liama :

Siedziała przy mnie , płakała , śmiała się , płakała , śmiała się , płakała i tak w kółko . Jednak nie rozumiem dziewczyn .
- Może położysz się już spać ? – spytałem – Będzie lepiej , wyśpisz się i w ogóle ..
- Nie chcę . Liam ..
- Tak ? – spojrzała mi w oczy , a ręce zawiesiła na mojej szyi .
- Liam .. Wiem , że ci nic nie mówiłam , ale .. Pociągasz mnie . – powiedziała i wpiła się w moje usta . To dziwne , ale nie opierałem się .. Była najebana , ale nie przeszkadzało mi to . – Mm . Świetnie całujesz . Czemu nie robiliśmy tego wcześniej ? – dodała . Przełknąłem ślinę .
- Jesteś śliczna .. – wyszeptałem . Nie powinienem .. Wiem , że Harry nie chciał i ją kocha .. Ale to jest silniejsze .. Te uczucie .. Ponownie zaczęła mnie namiętnie całować . Te usta .. Po chwili zdjęła mi koszulkę . Chciałem tego , ale w drzwiach stanął Styles . Zupełnie nie wiedziałem co mam robić . 






No i jest następny . Przepraszam , ale nie będę dodawała codziennie , gdyż ponieważ nawet nie mogę . Po prostu nie mam czasu . Wiecie , szkoła i w ogóle . Jeśli chcecie być powiadamiani to piszcie . Dajcie albo swoje nicki z tt lub po prostu gg . Liczę na komentarze . xx

10 komentarzy:

  1. Ooo.. Ale się dzieje .. <3 ;P
    Ciekawi mnie co będzie dalej ;P
    Aaa ! Pisz NN i powiadamiaj jak możesz ;)
    @Jessi3097 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga ♥ ..Pisz następny jak najszybciej .. Już się zastanawiam co będzie dalej.. Wiem ,że będzie fajne bo ty zawsze piszesz fajne rozdziały. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. booski blog , oby cześciej rozdziały . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze... zajebisty rozdział i kurwa co bedzie dalej ? next jak najszybciej prosze :D ♥ czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super !!! mam nadzieje ze dodasz jakos jutro blagam :**** uwielbiam te opowiadanie jest swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz komentuje, ale to dlatego, że poprzednie rozdziały przeczytałam przed chwilą. Strasznie mnie wciągnęło Twoje opowiadanie. KOCHAM LIAMAA! Normalnie zakochałam się w nim, w Twoim blogu. Aww! :* Szkoda , że tak mało Louisa, ale przeżyję. ;}
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. && osobiście nie wybaczyłabym Harryemu, gdybym była na miejscu Amy. No i Nialleera także musiało to strasznie zaboleć.
    Powiadamiaj mnie, proooooooszę . <3 <3
    @UbNormal_95 => mój TT. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. http://one-direction-my-storyy.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog xD
    zaciekawił mnie tak , że już nie moge doczekac nastepnego rozdziału xD

    tt:@natalka254
    gg:31316229
    pisz jak nowy będzie . Cześciej jestem na gg to tam pisz ale mozesz dodac mnie na tt do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. AAA! Liam :D i weź ty zołzo! przez cb znowu się jaram -,- hahah ale sie nie gniewam ;p Dodawaj szybko następny ;**

    Nie wiem czy nadal to czytasz...ale jest nowy rozdział :*
    http://iloveyouforever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń